tisdag 7 augusti 2012

Så mycket fint

Har fått OK att ha Melker i lägenheten jag ska hyra så den stora stenen har fallit från hjärtat, äntligen! Inför flytten har jag börjat kika efter nya, fina saker till lillen. Jag har ju haft shop-stopp, men en ny bädd hade inte skadat, och ett nytt halsband, och.. så sätter jag igång ;)

Ramlade in på The Stylish Dog Company som har väldigt fina saker! Dessa bäddarna ser så otroligt sköna ut, Melker som vill ha det så mjukt och mysigt som möjligt hade älskat en sådan. En beige med vovvar på eller varför inte en med London-motiv! Inte så dyra heller..




I samma webbshop hittar man dessa ruskigt fina halsband. Sele i all sin ära, men i grund och botten är jag en halsbands-tjej! Nu när koppeldragandet är borta kan vi övergå till att använda snygga halsband på promenaderna och bara använda selen i nya eller stressigare miljöer. Halsbanden är i läder och gjorda av ett familjedrivet sadelmakeri i England, romantiskt värre! Hade jag haft en liten tik hade detta koppelset inte suttit helt fel..


Sedan hamnade jag hos Chelsea dogs där jag hittade halsbanden från Waif & Strays. Nu är jag i mitt esse! Enkla halsband i läder med snygga metalldetaljer, mmm.. Ett sådant MÅSTE Melker ha! 

Man kan dessutom få små info-kapslar, lika välgjorda som halsbanden, till en liten slant. 

'
Ett svart kanske, eller ett brunt, eller ett marinblått. En tik hade i alla fall fått ett chockrosa :) Måste försöka få hem något av dessa fina prylar till hösten, om jag så ska leva på vatten och bröd en hel månad! Annars kan ju ni bloggläsare shoppa under tiden (hint!)


3 kommentarer:

  1. OJ farligt! Det chockrosa måste vi ju nästan bara ha... Stella har varit jätteduktig idag så det borde hon ju få? ;) Jag tycker Melker skulle vara snygg i det bruna med grön insida! Sen får du helt enkelt köpa en fin tik som kan platsa i det lila/rosa koppelsetet, svårare än så är det inte? haha..

    SvaraRadera
  2. Men människa!! Sådär kan du ju inte göra!! Nu kommer jag ju sitta där hela jäkla kvällen och antagligen spendera pengar som jag inte borde hahaha. Så mycket fint!

    Ja, jag hoppas att något utav de blir godkänt nu :) Skickade in 5 olika alternativ så något måste ju bli godkänt! hehe.

    Grattis med OK att ha Melkerpojken i lägenheten. Så kul!

    SvaraRadera
  3. Då väger Melker 1 hg mindre än Teo! :) Ja, jag tycker den har funkat riktigt bra! Sen funkar den säkert inte på alla men andredräkten har blivit mycket bättre på mina och framförallt Teo :)

    SvaraRadera