måndag 30 juli 2012

Franska sjukan

Igår övergav jag mina pojkar för ett fotojobb nere i Falsterbo för inga andra än min pappa och extramamma! Har sedan länge pratat om att fotografera mina halvsyskon och nu var det på tiden att det blev av. Hela tågresan satt jag och torrhostade och rosslade, under dagen blev det värre och idag har jag  så jäkla ont i halsen.. har kanske dragit på mig något franskt från resan? Bilderna blev i alla fall himla bra och även Åke kom i vägen för kameran några gånger. Känns lite passande att jag ska bli krasslig - har så mycket att göra med jobb, inför flytt och massor med annat. Nu har jag en anledning att inte gå ut även om solen skiner. Och en anledning att tvinga M köpa glass åt mig. ;)



3 kommentarer:

  1. Heja Åke, heja matte! :)
    hoppas du kryar på dig, när går flyttlasset och får du med dig Melker?

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Äter Melker standard än och är ni nöjda med det isf?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Melker äter Standardt Mild numera, då han reagerade på de höga proteinhalterna som finns i Standardt Normal. Vi är fortfarande mycket nöjda! Melker mår bra och dessutom är det bra pris och Svensktillverkat. Rekommenderas :)

      Radera