tisdag 31 juli 2012

ÅKE


Var ju som sagt nere hos pappa och fotograferade familjen i förrgår! Först idag kunde jag förmå mig att titta igenom bilderna mer ordentligt, tänkte att ni skulle få se några på vår älskling Åke. Det är hans "fel" att jag skaffade Melker, och även om han inte är min hund älskar jag honom. Som mops är hans Mentalitet to die for - lugn, bra självförtroende och underbar mot barn. En liten kung helt enkelt :)










Slänger in en tjuvkik på min lillasyster också. Den här tjejen är 9 år gammal och så jäkla grym. Vet ingen som är så naturlig framför kameran som hon.. det kliar i stage mom-fingrarna ;)



3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder!Hur gammal är Åke? Borde låna den smarte kungen att uppfostra min lille byracka tror jag då hon tuggade i sig en geting idag... Men så skönt att du får ha Melker med dig och då är det inte långt kvar till flytt, spännande! :)

    Sen har jag en fråga ang bakdelsträningen, hur fick du Melker att "hänga med mot dig"? Alltså Stella har fattat att hon ska flytta på bakdelen när jag går mot henne men inte att hon ska "haka på" när jag flyttar mig från henne, har ni några tips?

    SvaraRadera
  2. Åh underbara bilder! Åke ser verkligen kunglig ut, ser ut precis sådär underbar som en mops ska vara :)

    Vi hade sitt - spring som sista skylt annars inga tempo :) Vi fick 70 poäng så klarade oss precis men med tanke på hur nerverna var innan så tyckte jag det var bra som första tävling :)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder - Åke var en riktigt söt herre tycker jag.
    Älska plattnosar alltså <3

    SvaraRadera