onsdag 1 augusti 2012

Stackars Melker. Han tycker det är SÅ tråkigt att matte är sjuk. Han gav mig världens blick tidigare och det var precis som att han tänkte "Så matte, nu ska vi inte sova mer!" Jag har dock mått lite sämre idag så stackarn har inte fått mer aktivering än koppelpromenad. Fast å andra sidan är det kanske bra för honom att man inte hittar på något varje dag. Han får helt enkelt finna sig i att vi tar det lite lugnare några dagar. Eftersom matte inte är rolig hittade han på egna skojigheter igår.. mitt nässpray hittades massakrerat på vardagsrumsgolvet och går numer inte att spraya med.. gott med lite rensande mint i trynet tyckte Melker iaf..

1 kommentar:

  1. Eller hur, det är Linus bror som har varit framme med sin kamera. Jag har faktiskt funderat på att förstora upp några och sätta på väggen, kan skicka om du vill?;) Men jag tror att du tar och och även annat KOMMER att ta ännu fler fina bilder på Melkan nu när du ska börja utbildningen. Ska fasikens också försöka bättra på mina fotokunskaper för det är ju SÅ kul att ha fina bilder..

    SvaraRadera