fredag 20 april 2012

Förberedelser inför tävlingsdebuten

_MG_9396red3


En uppdate innan tävlingen i morgon!

Jag och Melker var ute på ett träningspass för en liten stund sedan. Vi körde bara i 30 minuter då jag inte vill ta slut på honom helt, bara hålla honom varm i kläderna! Nu har jag packat ner våra saker, kokt och hackat grishjärta och stekt en hundpannkaka. Planen är att jag belönar med blandat godis under uppvärmningen i morgon, och precis innan vår start är det den goda pannkakan som gäller! Jag försöker ställa mig in på att hur det än går är det ok - men lite nervös måste jag ändå erkänna att jag är. Klart man vill att det ska gå bra, men viktigast är att vi har kul.

Uppdaterar imorgon så ni får veta hur det gick!

2 kommentarer:

  1. Lycka till i tävlingen! vilken rolig blogg ni har! och vilken fin Melker, han ser lite annorlunda ut än de flesta mopsar, i riktigt bra form.

    SvaraRadera