måndag 27 februari 2012

vänstervarv-sugen

utställning1

När jag rotade efter vaccinationskortet i Melkers pärm idag hittade jag hans två enda rosetter från utställning. På fler och fler bloggar läser man om mattar och hussar som planerar och anmäler inför årets säsong; vissa har redan börjat lägga upp bilder på fina hundar och färgglada rosetter..

..Jag vill också!!

Suget efter att springa i vänstervarvet är stort just nu. Tyvärr kan vi inte, men titta på och heja på alla vänner som tävlar gör vi lika gärna!
Melkers första och enda utställning gick verkligen skitdåligt (på grund av mig!). Nu var det en inoff valputställning, men puuh vad jag visade honom dåligt. En trea (det var tre hundar i gruppen..) och ett hp.
En gul och en lila rosett. Jag beundrar dem än.

5 kommentarer:

  1. Oh, jag är också utställningssugen! :) har bara planerat en nu på lördag änsålänge. Man är lite begränsad utan bil. :P

    SvaraRadera
  2. SV: hihi tackar, Edwin var en busig men extremt rolig valp :D
    Utställningar är roligt.. Ska ni ställa något nu under året?
    Sommartid är det ju trevligt att ställa, gott att vara utomhus :D

    SvaraRadera
  3. Hahah vilken härlig headerbild!!

    SvaraRadera
  4. Jag är otroligt sugen på att prova på utställning med min Alfons, men har totalt noll koll på hur det går till :)

    SvaraRadera
  5. Ja men första gången kan man väl se lite som en testgång :) Man lär sig väl någonting efter varje gång.

    SvaraRadera