lördag 4 februari 2012

Bur till salu -SÅLD-

Bild lånad från Rusta.se


Vi har haft en riktigt skön dag idag, Melker och jag. Jag har pysslat och städat lägenheten och tillsammans har vi fortsatt på burträningen, som jag börjar tro mer och mer på. Melkers canvasbur är i minsta laget, han kan nästan inte stå upp i den och inte sträcka ut sig direkt. Jag fundera därför på att sälja den och skaffa en lite större.

Detaljer:

Den är använd utanför hemmet 2-3 gånger och är i jättebra skick. Hemma har den stått undanstoppad. Är helt svart med "fönster" åt alla sidor, fickor på långsidorna och två dörrar: en fram och en i taket. Enkel att vika ihop och känns stabil!

UPPDATERING: SÅLD!


3 kommentarer:

  1. Hej.
    Vad är burens mått?
    Mvh.
    Jasmine

    SvaraRadera
  2. KUL att det går bra med träning! Duktiga ni är!! :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker om vår sån bur hur mycket som helst :)

    SvaraRadera