måndag 6 februari 2012

9 frågor

1) VAD GJORDE DU I HUNDVÄG FÖR FEM ÅR SEDAN?

Jag var 17 år gammal och hade inte så mycket kontakt med hundar bortsett från när jag var hos min pappa som då hade tre stycken. Visste dock att jag skulle ha hund när jag flyttat hemifrån och det kändes rätt.

2 ) VAD GJORDE DU I HUNDVÄG FÖR ETT ÅR SEDAN?

Skrev detta inlägget, gav upp den envisa drömmen om att ställa ut Melker och började planera in kastrering.

3) FEM SNACKS ER HUND GILLAR

köttbullar, märgben, banan, skinka, vomburgare

4) FEM HUNDRASER DU VET DET MESTA OM:

"Det mesta" skulle jag inte vilja säga, men raser jag är intresserad av bortsett från mops är: bostonterrier, Staffordshire bullterrier, Dogue de bordeaux, Labbe, Boxer

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA I HUNDVÄG OM VAR MÅNGMILJONÄR:

Skaffa en hund till, flytta till ett ställe som hade nära till skog och mark men ändå i gångavstånd till stan. Lägga massor med tid och pengar på kurser och träning. Utvecklas och tävla mycket.

6) FEM DÅLIGA VANOR I HUNDVÄG?

Jag köper dyra, onödiga saker till Melker

Jag borde klippa klorna ännu oftare än vad jag gör

Samma sak med att borsta tänderna

Jag borde gå ut och LETA hundar att skvallerträna på istället för att vara nervös för att möta dem

Har fått Melker att tigga vid bordet

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA I HUNDVÄG:

Träna rallylydnad

Allt gos och mys som hundägarskap innebär

Gå långa promenader i skogen

Träna tillsammans med andras hundar

Prata hund med andra intresserade

8) FEM HUNDSAKER SAKER DU ALDRIG SKULLE KUNNA KLARA ER UTAN?

Klickern

Sovplats, dvs korg/bur

Gosedjur (IKEA!)

Belöningsväskan

Klotång

9) HUNDARNAS FEM FAVORITLEKSAKER:

Gosedjur, speciellt bulldoggen från IKEA

Kongen

Aktiveringsleksakerna


Utmanar alla som har lust!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar