måndag 30 januari 2012

Halsband från Dosha dog

Jag har dreglat över utbudet av halsband från Dosha dog hos poshpooches.se sedan jag först såg dem, och kunde så klart inte hålla mig i skinnet när julklapps-shoppingen satte igång.
Jag klickade hem det gröna med svart hematit, och kan lova er att det är ännu snyggare än på bild! Vilken kvalitet dessutom! Husse kunde konstatera att Melker nu är en prins på riktigt.

dosha2-900

dosha3-900

Modellen tyckte det var lagom kul att bli fotograferad idag..

dosha1-900

dosha4-900

11 kommentarer:

  1. snyggo halsband! :) sista bilden när han gäspade - urguligt!

    SvaraRadera
  2. Jättefint halsband :D Passar din mops perfekt! :D

    SvaraRadera
  3. Vilket otroligt snyggt halsband och det passade ju Melker klockrent!

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt det är! Jättefin färg på honom!

    SvaraRadera
  5. Oh vad fin han blev! Vad kul att höra att ni är nöjda!
    Får vi låna en av bilderna till bloggen och Facebook?

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset! :) Får hem vår lille kille imorn, dröjer väl ett tag till han kan ha ett så fint halsband ;) Tack för en jättefin blogg!

    SvaraRadera
  7. Tjusig han blev! De är jättefina. Holly har ett rosa :)

    SvaraRadera
  8. Så snyggt! Passar fina Melker jättebra!

    SvaraRadera
  9. Melker r ju heeelt underbar! Jag älskar mopsar! Fin blogg du har! jag ser att du länkat till mig, man tackar!

    /Jenni & killarna

    SvaraRadera