måndag 27 augusti 2012

Winning!

Hallå i flytten!
Nu är det inte många dagar kvar tills jag tar mina saker och ger mig av.. ena sekunden svävar jag på små rosa moln för att i nästa stund slänga mig gråtandes kring Ms hals. Tur att pojkarna kommer upp och hälsar på mig ofta, förhoppningsvis bor vi alla tre i Göteborg efter jul!

Melker har bara fått hänga med den senaste veckan. Minimalt med träning har det blivit, mest promenader och mys. Dock har han gått och skaffat sig ett snyggt koppelset som kommer bli vårt tävlings/tränings-set! Det är tillverkat i fallskärmslina (mer slitstarkt blir det inte!) av duktiga Sara som gör dem för hand! Kika in på hennes Facebooksida eller hennes blogg och klicka hem ett du med vettja!

Är ordentligt övertygad att detta halsband kommer föra tur med sig på träningarna framöver. Winning! som Charlie Sheen hade sagt ;)

snigging

snigging3

snigging2

_MG_2803

4 kommentarer:

  1. melker var ju en riktig sötnos!
    Å supersnyggt halsband! o.O

    www.laekenois.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild på Melker! Snyggt halsband och koppel! Han klär verkligen i rött. =)

    SvaraRadera
  3. Snyggt halsband, är det dem halsband som sålts på Hundreda eller har du gjort/köpt det någon annanstans?

    SvaraRadera