fredag 13 juli 2012

Ingen hund i hemmet

Igår åkte vi hem från min pappa utan Melker. M och jag ska till Nice på tisdag för lite jobb och semester, och det klaffade bäst att lämna Melker redan igår. Det är riktigt tomt här hemma, jag har flera gånger tänkt att "vi borde gå en sväng" eller "vi borde träna stadga" men här finns ju ingen hund :(

Istället har jag anmält oss till en ny tävling, lagt upp träningen lite och kollar nu på DVDn som tillhör boken Tävlingslydnad av Inki Sjösten. Riktigt kul att bekanta sig med momenten!

Om lite mer än en vecka är vi hemma igen och då kommer bloggen uppdateras.

4 kommentarer:

  1. Det är tråkigt när det är tomt, men hoppas ni får en supernajs semester! Nice, man är ju då lagom avundsjuk med tanke på den "svenska sommaren" vi har här :)) (Fast den är ju mopsvänlig änsålänge så det gör inte så mycket)

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen det där. Om man själv är hemma och inte hunden är det, så blir det så tomt. Kul att åka till Nice! Hoppas ni får fint väder! =)

    SvaraRadera
  3. Ja nu känns det genast mer verkligt. Men superskoj var det och dom var jättebra!
    Ha det underbart i Nice!!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blogg du har, och vad roligt och läsa om din och melkers träning. Jag gick rally kursen med dig i våras det var jag med två cavalierer. Tycker det är kul att läsa om andras träning och tankar, kommer verkligen fortsätta läsa din blogg :)

    SvaraRadera