tisdag 24 juli 2012

Hemma igen!

Nu är vi hemma från Nice igen! Det har varit en underbar resa; bra väder, varmt, god mat. Nice är en härlig stad som jag verkligen skulle vilja åka tillbaka till. Blir jag rik ska jag köpa mig en våning i gamla stan :)

Melker har haft en bra vistelse hos min pappa + familj. Det blev ju väldigt dramatiskt dagarna innan vi skulle ge oss iväg till Frankrike, men vi har alla mått bra trots allt. Tack för alla fina kommentarer, det värmer verkligen. Jag har aldrig känt mig så uppgiven.

När vi tog tåget från Köpenhamns flygplats Kastrup stod pappa och väntade med Melker på stationen innan Malmö C. Det blev bara ett snabbt hej, tack för allt och puss. Vi bytte Melker mot en flaska champagne. Tror ni mopsen såg chockad ut över att ha blivit inkastad på ett tåg där husse och matte helt plötsligt sitter? Haha, som han tittade med uppspärrade ögon :)

Nu är han helt däckad och resten av veckan kommer vi troligen ta det väldigt lugnt så han får landa ordentligt.

En liten polaroid från resan!

1 kommentar:

  1. Låter som ni haft det underbart :) Skulle också vilja åka dit! Låter som ett bra byte att ni fick mopsen mot en flaska skumpa ;)

    SvaraRadera