torsdag 21 juni 2012

Tyst

Supertråkigt att här är så tyst.. Anledningarna är många; min syster har kommit på besök från Frankrike där hon bor med sin hund Enzo, en foxterrier i sina bästa år ;) Brossan har dessutom varit hemma på besök en vecka. När familjen är samlad måste man passa på och all hundträning hamnar tyvärr åt sidan.

Jag har fått en del uppdrag, M har jobbat häcken av sig och Melker har fått en välförtjänt vila efter tävlingen.

Vid sidan om har vi försökt jogga så mycket som möjligt. Målet just nu är att vi ska ner till Chamonix och springa Marathon du Mont Blanc nästa sommar! Jag ska springa milen och M tar halvmaran. Jag som aldrig gillat att röra på mig älskar denna sport! Kommer kanske bli en fullfjädrad jogging-nörd :)

På instagram uppdaterar jag lite då och då, för er som vill följa heter jag ruthandellen:






2 kommentarer:

  1. Ja vi ska absolut uppdatera er, tar nog någon vecka innan den kommer men den lär behövas eftersom hon inte riktigt fattar att man måste simma på djupt vatten utan sjunker som en liten sten. Haha, dumma hund! Men det är tydligen inget som hindrar henne från att bada. Kul att du joggar förresten, det pysslar jag också med! Och grymma mål, låter skitkul:)

    SvaraRadera
  2. Om du behöver tips om Chamonix är det bara att höra av dig, vi bodde där 5 månader i vintras.

    SvaraRadera