fredag 18 maj 2012

Gotter

Det är tacksamt att ha en hund som gör nästan allt för en godbit. Jag försöker verkligen ta vara på hans arbetsvilja genom att variera mig så mycket som möjligt. Helt ska det vara gott-och-blandat, man vet aldrig vad man får!

I Göteborg (åh vad jag saknar Göteborg och dess zoobutiker!) köpte jag Planet Pet Chicken filet, samma märke som Tuna bites som vi hade för några veckor sedan. Jag köper nästan aldrig hundgodis i zoobutikerna, det blir mest "människomat", men jag kan verkligen rekommendera er att testa detta märke. Om man ska tro det som står på förpackningen är det inga tillsatser, bara naturliga ingredienser, och det bästa: det stinker.

Nästa gång vi sticker och handlar ska jag försöka hitta något nytt belöningsgodis. 
Har ni några bra tips? Vad gör din hund allt för?



4 kommentarer:

  1. Otto får ost nu, och allergimaten. Men den sistnämnda är inget man kämpar för!

    SvaraRadera
  2. Superpoppis hos oss är kattungemat som man köper på vanliga affärer. Typ Whiskas och Kitty och vad de nu heter. Det är små bitar som man kan ge ofta också :)

    SvaraRadera
  3. Frolic funkar superbra till min lilla kille, men han äter vad som helst också.

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentaren i min blogg!! Du har en supersöt liten vovve måste jag säga! Lika skrynklig som vår valp här hemma!

    Än så länge har vi inte hittat nåt hon verkligen ÄLSKAR. Köttbullar funkar ibland, men ofta är ett löv på marken bra mer intressant! Men så är hon ju så liten än så det kanske kommer!

    SvaraRadera