söndag 12 februari 2012

Vinterträff


Idag var det träff med mopsgänget. Snön hade vräkt ner i natt så alla hade tjusiga vintertäcken på sig. Det såg faktiskt ut som en vandrande reklampelare för Hurtta då 90% av alla hundarna hade en eller flera produkter av märket på sig.
Jag var lat och lämnade kameran hemma, vilket jag såklart ångrade. Mopsvalpen Allan (hur gulligt namn?!) var ju där och honom hade jag velat ha bilder på.. två dåliga iphone-bilder var allt jag fick. Man lär så länge man lever!

Det märks att Melker börjar mogna. Han, som brukar springa runt värst av alla, satt istället vid mig och tittade på vid ett flertal tillfällen. Det var mysigt med en träff. Valpsjuk blir man ju inte alls efter att ha gosat med alla grisarna på en gång!

Jag som börjat kika på andra raser..

2 kommentarer:

  1. Men Gud vilken söt liten mopsbebis! Vill ha!!!

    SvaraRadera
  2. Oh Allan! Sjukt bra namn! :)
    Haha, på bostonträffen vi hade senast hade 90% av dom hurtta med.
    Passar bra även på de lite "bredare" raserna som är som boston, mindre bak och breda fram hehe.

    Ska släpa med hundarna in till stan och prova halsband, är sjukt fina färger på dom ju... hehe

    Vad för fler raser har du kikat på? :)

    SvaraRadera