måndag 28 november 2011

Melkers julkalender!

DSC00369

Vi tog ner "Ingen reklam tack"-skylten från dörren för att få all rolig julreklam, små recept och annat som brevbäraren bär med sig såhär års. Första lasset innehöll ett reklamblad från Grizzly som jag bläddrade igenom, och kom till sidan med julklappstips för våra husdjur. Till min stora förtjusning fanns där en julkalender för hundar, och jag blev såklart alldeles till mig. Melker bara ska ha en!

En jättekul grej för hussar och mattar med barnasinnet kvar! Jag kan knappt vänta till första luckan. Kalendrarna finns som sagt på Grizzly och kostade 69 kr om jag inte minns fel. Dom hade hur många som helst inne i butik så det finns säkert en till dig med.

glad första advent i efterskott önskar vi också alla såklart!

DSC00368

DSC00370

6 kommentarer:

  1. Detsamma! Det var mysigt här med inomhus, bara lilla Yra som höll på att blåsa bort utomhus hehe. Gällde att kissa snabbt!

    Vilken häftig julkalender, vad kul! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Fanny och Melker! Vad spännande, vad var det i första luckan nu då? ;)
    Och tack för kommentaren! Visst blir man mer kreativ, man slänger sig på backen och krälar och har sig med ett fast objektiv. Så mycket roligare, annars blir det som du skrev, man står bara platt å zoomar ut å in =P
    Jag passade på att köpa Canons lågbudgetobjektiv när det var ÄNNU bättre pris på det. Ett Canon EF 50mm f/1.8, men sjuukt prisvärt!
    Ha det bra! =)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för tipsen! :)

    SvaraRadera
  4. Ja visst är den! Lite roligare med bilder man själv fotat och sen att den är personlig :)

    SvaraRadera
  5. Ja det blir nog att jag införskaffar varsin sådan, dom är snygga med tycker jag :) Lär bli beslutsångest med vilken färg haha!

    SvaraRadera
  6. En sådan hade vi också! Kosmos älskade den!

    kosmosen.blogg.se

    SvaraRadera