tisdag 27 september 2011

Familjehelg

melkeråke

Tack för alla svar angående fodret! Det är intressant att höra andras åsikter och alltid lika roligt att få veta vad ni använder för produkter. Det nya fodret fungerar bra och Melker äter med god aptit!

De senaste veckorna har schemat varit fullspäckat, mycket trevligt så klart! I fredags åkte jag ner till min pappa+familj. Det var första natten utan hund i sängen på mycket länge. Fram till att husse och Melker skulle komma på lördagen passade jag på att gosa extra mycket med Åke. Den hunden är lugnet själv, hoppas Melker växer upp till detsamma (dom är ju trots allt kusiner!).

Vi grillade vid badhytten, hundarna jagade grannkatten och från att ha sovit ensam i en stor säng hade M och jag plötsligt två mopsar att gosa med när vi skulle sova. Underbart!ake
akemelker2

2 kommentarer:

  1. Vad roligt för Melker att kunna leka med Åke!

    Jag gjorde ett snabbt inlägg om träffen. Du kan läsa det här: http://attmopsasig.se/2011/09/mopstraff-i-skane/

    Mvh

    Nelly

    SvaraRadera