onsdag 24 augusti 2011

Sele från Hurtta

Jag var iväg igår och köpte en sele åt Melker. Det blev en blå från Hurtta så jag tycker dom är snygga och framförallt verkar sköna och bra i kvaliteten. Efter att ha sett Baltazar i sin supersnygga sele från samma märke var jag inne på en ur Lifeguard-kollektionen, men den fanns inte i Y-sele modell. Dåligt att dom inte beställer hem allt tycker jag.. men blå passar lillen bra!
Var lite orolig för storlekarna så jag mätte Melker inna jag stack. Första bästa var exakt hans mått och passade perfekt när jag kom hem!

Melker har aldrig haft sele på sig någonsin förr, så vi tyckte det var ett bra val då vi ändå skulle köpa en "träningsoutfit" åt honom. Den känns nog mer annorlunda än ett nytt halsband eller liknande. Om några månader kommer förhoppningsvis selen betyda träning, och han kommer vara på hugget när han får den på sig.

ssele

7 kommentarer:

  1. Tack för svar! :)

    Jag är inte så påläst om systemkameror. Jag tänkte skaffa mig en när jag har läst på lite bättre om dom.

    Hurtta har riktigt fina och bra grejer! Ett favoritmärke! :)

    SvaraRadera
  2. ååh så fin han blev!

    SvaraRadera
  3. Spp fin! Har ett såntdär halsband till Teddie :)
    Ja, jag skall försöka leta reda på den boken :) Härlig header du fixat också!

    SvaraRadera
  4. Åååååh fina mopsen! :') Älskar dom!

    svar/ mjo! skönt att ha någon annan med exakt samma problem! jag vill gå på kurser och sånt, men en person sa att det kommer bli svårt att snacka med dom andra i gruppen och lära dom och så, om min hund bara ska stå och skälla för alla hundar! kan hålla med henne om det faktiskt. men jag tror inte de är SÅ farligt, eller? :o

    Ååh! Bra att coachen kommer då ju! Kan du säga lite sen vad hon säger och sånt därnt?

    Btw, vart bor du? :)

    SvaraRadera
  5. Hej
    Har ni haft lite problem med lillkillen??
    Du får gärna komma hit så kan jag hjälpa dej, alltid lika roligt, du kan också gärna få låna en av mina hundar och träna på utställning, stor kram från oss och pussa fingossen

    SvaraRadera