fredag 26 augusti 2011

Den som väntar på något gott..

IMG_3086red3

Igår morse tog vi oss till hundrasthagen i Pålsjö skog för att göra av med lite av Melkers energi. Han fick söka upp sin frukost och sträcka ut benen ordentligt. Jag hade kameran med, men när jag tog upp den och skulle ta en bild var batteriet helt dött. Så typiskt.

Det är så frustrerande att inte få börja träna med Melker, speciellt eftersom jag fått låna några fantastiska böcker med tips som jag vill praktisera. Vi ska börja om från noll, och ska egentligen göra så lite som möjligt med honom fram till nästa möte med coachen.
Jag vill få bort alla olater och börja med rallylydnad och låta honom göra nosarbete!

Bara några dagar så..

3 kommentarer:

  1. Hih, ja typiskt när batteriet skall ta slut när man allra mest behöver kameran, brukar hända mig också ibland :D

    SvaraRadera
  2. Hello Melker :)
    Thanks for dropping by my blog.
    It is very annoying when you go to the trouble of bringing your camera somewhere with you and the batterys die.
    Good luck with your training

    ~Oisín

    SvaraRadera
  3. åhh awww söt mops! :)

    följer din blogg!!

    har du än beställt via foderbilen? hehe

    SvaraRadera