lördag 27 juli 2013

porträtt av din fyrfota vän



Det kanske är bekant för några av er läsare att jag studerar till fotograf. Hundar och foto är mina två passioner i livet och jag önskar att en dag kunna kombinera dem två. Jag kan sitta i timmar och titta på riktigt bra hundporträtt och skulle själv vilja få chans att öva upp mig inom området, så nu slänger jag ut förfrågan till er: finns det intresse för att få din hund porträtterad?

Mitt mål är att fånga din hund precis så som den är; den glada busen som älskar att springa över öppna fält eller den mysiga som älskar att sova på soffan.

Finns du i Skåne under sommaren eller i Göteborg till hösten är ni hjärtligt välkomna att kontakta mig. Utöver min biljett t/r till er är det kostnadsfritt!

1 kommentar:

  1. Fanny du får fota mina två änglar precis när du vill! Det är fritt fram! Iriz och Wiggo ställer helt klart upp!! / Sara

    SvaraRadera