onsdag 10 juli 2013

ett livstecken

Äntligen sommar! Jag är hemma i Skåne och arbetar heltid, skönt att ha möjligheten att göra det hemifrån. Mitt bland alla uppdrag, ärenden och måsten har jag hittat tillbaka till tryggheten och värmen som ett hundägarskap ger. Just nu vill jag bara omge mig av hundar, helst mopsar, och få ta del av allt som hör till: hundhår överallt, skitiga kläder och 100% mys. Längtan efter att blogga har också väckts till liv och jag hoppas att det kan börja hända lite här inne igen..

Är det någon som fortfarande läser kan ni väl lämna ett tecken!






4 kommentarer:

  1. Beautiful pictures of beautiful dog.
    All the best
    Chrissi

    SvaraRadera
  2. Alltid lika kul att se vad andra gör med sina mopsar :) så söt!

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul att du fått blogglusten tillbaka :-)
    // Cissi & Moogy i Falsterbo

    SvaraRadera