lördag 8 september 2012

Skype





Första skolveckan över. Det har varit riktigt bra måste jag säga, även om det känts ensamt på kvällarna i lägenheten. Melker har det bra där hemma! M's föräldrar har ställt upp och passat Melker när M jobbar, guld värt - tusen tack! Det är nog bra att jag inte är där, jag gillar inte att lämna bort honom och det är nog delvis jag och mina känslor som påverkar hur Melker beter sig. Försöker tänka att han får massor med miljöträning nu när han är hos hundvakt!

Jag kommer förhoppningsvis få träffa båda mina älsklingar nästa helg, tills dess är det tur att Skype finns! Vi pratar varje kväll och Melker tycks känna igen min röst, men undrar vart matte är någonstans? Häromdagen tittade han bakom laptopen för att se om jag inte gömde mig där, haha sötnosen!

4 kommentarer:

  1. Va sött! Titta bakom laptopen... =)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag hoppas att ni får ses nästa helg! Visst är Skype underbart ibland :D

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för kommentaren på vår hemsida! Ska bli riktigt spännande! :)
    Måste ge dig beröm för din fina fotosida, grymt snygg med grymma bilder!

    SvaraRadera