måndag 25 juni 2012

PlaqueOff



Något jag är väldigt dålig på är att borsta tänderna på Melker. Det går i vågor, vissa perioder blir det varje dag och andra aldrig.. däremot har han fått PlaqueOff på maten varje dag i snart ett år. För någon vecka sedan kände jag mig orolig och fundersam över hans munhygien och bestämde mig för att ta en titt. Till min stora förtjusning ser jag att tandstenen inte utvecklats alls (så vitt mitt öga kan se) sedan augusti förra året när vi började ge PlaqueOff! Jag som är skeptisk till det mesta ;) har nu ett leende på läpparna varje morgon när jag strör det gröna pulvret över Melkers mat.

Rekommenderas starkt, en riktigt billig "tandförsäkring"!

3 kommentarer:

  1. Jag har funderat på att köpa det och ge till Sendit. Upplevde du att Melker inte var lika sugen på sin mat i början eller så?

    SvaraRadera
  2. Den är riktigt bra! :)
    Ska absolut skriva om den boken sen :) Hoppas jag får hem den snart :)

    SvaraRadera
  3. Vart hittar du detta magiska medel? ;)

    SvaraRadera