fredag 5 augusti 2011

Träff med gänget 17/7

Det var ju planerat att vara storträff med gänget den 17 juli. Grillning och rubbet. När vi klev upp på morgonen och drog undan gardinerna var det dock ett regningt Helsingborg som tittade tillbaka på oss. Melker tål ju vatten så vi begav oss mot den vanliga mötesplatsen.

Vilken överraskning det blev när fler mopsar än vanligt dök upp! Vi fick till och med finbesök av Homer och Rooney från Småland. Trots regn och rusk kan man ingenting annat än att bli varm i hjärtat av våra underbara trubbnosar.

IMG_3442red3

IMG_3265red3

IMG_3213red3

IMG_3207red3

Pugs in the park

Pugs in the park

5 kommentarer:

  1. åh va roligt med mops träff!!
    det är synd att det anordnas på tok för lite sånt här uppe i norr.. vill ju att peggy ska få träffa massa mopsar och ha äkta mops ryck!

    va kul att du kommenterat hennes knorr :) jag har SÅ dålig koll på hur dom ska se ut mm. eftersom jag aldrig tidigare träffat mops.. men har tänkt bege mig ut på nån utställning sen så man får sig lite bättre koll :)

    SvaraRadera
  2. åh va roligt att höra!
    jo men jag har ju min kära moder nere i Skåne/simrishamn :) så brukar åka ner dit varje sommar. men då ska jag hålla utkik efter mopsträff minsann! :)

    PS: Melker är en riktigt fin kille vill jag lova!!

    SvaraRadera
  3. sv; vet !

    awww vilka söta !! själv har jag en svart mops ! Doris heter hon ! :D

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder på mopsarna. Visst är dem underbara att ha vid sin sida? :)
    Hur gammal är Melker?

    SvaraRadera