måndag 29 november 2010

Hej mitt vinterland




Såhär ser jag ut nu, 9 månader gammal! Vi har extremt mycket snö här nere i Skåne och jag älskar det. Anledningarna till det dåliga bloggandet är delvis att storbloggernskan (matte) studerar på universitetet. När hon och husse är lediga hittar vi på roliga saker tillsammans.

Lite tid har också gått åt att hitta en ny lägenhet åt oss, vi ska nämligen flytta. Och just det! Jag har fått en lillkusin. Min människomoster fick en liten bebis i början av månaden. Härligt härligt!

Här kommer iaf två bilder på mig i vårt winter wonder land!

5 kommentarer:

  1. åhh glada vi är för ett inlägg hos er ;)

    superfina och vintriga bilder ;)

    SvaraRadera
  2. Ja så det kan bli när man ska förlita sig på att människorna ska blogga och man inte kan göra det själv.. Fina bilder!

    SvaraRadera
  3. Men gud vilken söt liten kille! Verkligen en blogg full av härliga bilder... Vi tittar in igen!

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt med snö! Elsa tycker det är superkul, men kaaaallt!

    SvaraRadera