måndag 27 september 2010

Vad framtiden har att erbjuda..

I januari och februari nästa år kommer det hållas helgkurser i anatomi och bedömningsteknik via Mopsorden. Hade jag (matte) bara haft bil hade jag gärna gått!

Dessutom kommer Reneé Willes hålla föredrag om mopsens historia och standard i samband med Mopsorden årsmöte. Hennes bok "Allt om mops" är lite av en bibel här hemma så det hade varit spännande att gå på.

Men här hemma misströstar vi inte! Och föresten, tänk att Melker snart är hela 8 månader gammal! Helt galet vad snabbt tiden går.


Lillkillen poserar gärna för matte.

5 kommentarer:

  1. herregud, så söt att man smälter! Det där kan man kalla puppy eyes ;) hehe

    sv; det är en sony a 390, ingen superkamera ;) men bra för 'nybörjare' som jag :P haha

    SvaraRadera
  2. En riktigt liten fotomodell den där sötnosen! Väldigt fina bilder! :)

    //Johanna och Gunwald

    SvaraRadera
  3. Visste inte att man tejpar mopsars öron också! Här får vi tejpa Viggos rätt ofta för att de så småningom ska stå upp. Jättefin han är, Melker.

    SvaraRadera
  4. En riktig liten fotpmodell måste jag säga:)

    SvaraRadera
  5. Så koselig at du fant veien til bloggen min, Melker! Synes du hadde en fantastisk fin blogg selv og håper jeg får lov å følge den litt fremover :-)
    Mange flotte bilder av deg her også!
    Mopseklem fra Oliver

    SvaraRadera