söndag 19 september 2010

Släktforskning

När min matte inte har något annat för sig brukar hon släktforska i min stamtavla. På senaste tiden har hon roat sig med att samla in bilder på mina släktingar. Man slår ju knut på sig själv när man ska hålla koll på alla mormorsmödrar men jag tror att vi har fått det rätt. Det visar sig bland annat att jag har en del svart mops i mig!
OBS! Skulle någon bild vara helt tokig och inte alls den hund som det står så meddela gärna!

Här kommer bilder på hundar från min morfars sida:

Morfar Klehaugens Just a Gigolo


Morfarsmor Klehaugens Evy

Morfarsfar Kendorics American Flyer

Morfarsmors mamma Pugwood's Elaine Page

Morfarsmors pappa Pugwood's Percy Sledge



Morfarsmors farmor Pugwood's Aretha Franklin

Morfarsmors morfar Danpug Sargent Pepper

Morfarmors mormor Pugwood's Bessie Smith

3 kommentarer:

  1. Vilka snyggingar du har i släkten! =)

    SvaraRadera
  2. Vad kul med släktforskning! Inte att undra på att du är så fin..med sådana förfäder.

    SvaraRadera
  3. va roligt!! Jag har försökt hittat bilder på Kingens släktingar men det har varit jätte svårt och hitta.. men jag ska nog börja leta igen :)

    SvaraRadera