måndag 7 juni 2010

Melker på studentbalen

Förlåt för att vi uppdaterar så dåligt just nu! Matte har börjat fotografera analogt så det har inte blivit så många digitala bilder på ett tag.
Melker växer så det knakar och har hunnit med massor med roligheter sen sist vi skrev. Han har grattat morbror Johan när han skulle på studentbal, varit på Fredriksdal för att titta på grisar och getter, busat med en mops som heter Wilda och busat i Pålsjöskog.

På fredag springer Helsingborgs studenter ut men vi ska försöka hinna med ett inlägg innan dess.
Ha det bra
/Melker, matte och husse.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Såg att du hade kommenterat i min gamla blogg :) Jag har tagit bort lösenordet på den nya för längesen nu, så det är bara att kika in :)
    Nu ska jag kolla runt lite på din blogg och dom supersöta mopsarna :)
    Ha en bra dag!
    /Linda

    SvaraRadera
  2. Dorthe Johansson13 juni 2010 kl. 18:37

    OOOOOOOOOH vad jag bara älskar att titta på mopsar o lilla Melker är bara så söt.Väldigt trevlig blogg ni har.Har själv en mops på 1år o 7månader,Budda heter min pussenos/Dorthe

    SvaraRadera
  3. En sån sötnos han är! :)

    SvaraRadera