söndag 9 maj 2010

Sommar

Nu får solen komma tillbaka så vi kan vara ute och busa!

melker50

11 kommentarer:

  1. Hej, vilken härlig mopskille ni har! Vi har själv en underbar mopstik som nu är 2 år.

    Hur gammal är Melker?

    Mvh
    Malin

    SvaraRadera
  2. Tjena Melker, du var mig en stilig kille. Ja, visst är det kul att läsa olika hundbloggar. Jag har en blogg till där jag skriver om mina chihuahuor. Titta gärna in där om du får lust.

    http://chitassar.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Tja Melker! Du va mig en cool liten kille. Matte tycker du är sååå söt!
    När jag var liten pudelbäbis hade jag två mopstikar som polare. Använde dem mest som agilityhinder då jag är en jäkel på att skutta högt och springa fort. De där tjejerna hade inte en chans att hänga med.

    Simma lugnt ;)

    SvaraRadera
  4. Oj, vilken sötis! Här får vi titta in igen.

    SvaraRadera
  5. Kunde inte sagt det bättre själv! Lite värme är allt som behövs nu :o)

    Hoppas ni haft en bra helg!

    Ps. Min plan var också att låta Leo få sova i korgen från första början, men det glömde jag ganska snabbt. Men nu är han ju ingen valp längre! Och fy vad skönt det är att slippa allt hår i sängen :o)

    Hade gott!
    hälsar Leo & Lea

    SvaraRadera
  6. I'm so sad that I don't speak Swedish ;-( But I really love you pictures, little Melker. And especially this one with your little winkles.

    SvaraRadera
  7. Vilken söt bild på lilla Melker! Hur gammal är han nu? Hans öron ligger redan prefekt, det tog ett tag för våran Gunwald innan hans ena öra la sig som det skulle, haha. :)

    SvaraRadera
  8. Ja, tillbaka med solen!
    Hur gammal är han?

    SvaraRadera
  9. Så. Himla. Söt. Vovve :D

    Kul att du gillar min kappa, den är mammas gamla :)

    SvaraRadera